Regulamin sklepu
REGULAMIN Complete Athlete – Wojciech Smolarek
- 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poprzez użyte definicje w treści Regulaminu rozumie się:
- CA – Wojciech Smolarek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Complete Athlete – Wojciech Smolarek, ul. Bażantów 20A/5, 40-668 Katowice, NIP: 5492430185, REGON: 540217550;
- Dane osobowe – należy przez to rozumieć wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, zgodnie z art. 4 pkt 1 RODO;
- Formularz – formularz skierowany do Klienta, który dokonał zamówienia wybranych przez siebie Usług, zawierający pytania skierowane do Klienta niezbędne do przygotowania i udzielenia Usług przez CA;
- Klient – Użytkownik, Kupujący lub Subskrybent; – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych (pełnoletnią), która korzysta z Usług, na zasadach określonych Regulaminem i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i jest Konsumentem; Klient niepełnoletni musi posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na korzystanie z Usług;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający z Serwisu CA, w tym w szczególności dokonujący zakupów Usług, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością̨ gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 z poźń. zm.));
- Niezgodność – rozumie się przez to:
- niezgodność Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania (kryteria oceny zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta), albo
- niezgodność Usługi z Umową (kryteria oceny zgodności Usługi z Umową określa art. 43b ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą i zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła z CA Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez CA;
- RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1);
- Serwis – strona internetowa umieszczona pod adresem wojciech-smolarek.pl, przy wykorzystaniu której CA świadczy Usługi;
- Umowa – umowa o świadczenie Usług (stacjonarne lub on-line);
- Umowa o świadczenie usług – umowa o świadczenie drogą elektroniczną usług CA na rzecz Użytkowników, o treści ustalonej Regulaminem;
- Urządzenie mobilne – należy przez to rozumieć przenośne urządzenie elektroniczne pozwalające na przetwarzanie, odbieranie oraz wysyłania danych bez konieczności utrzymywania przewodowego połączenia z Internetem;
- Usługi – usługi oferowane przez CA, a szczegółowo opisane w niniejszym Regulaminie. Usługi świadczone są stacjonarnie oraz on-line;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. jedn. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1796).
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady, warunki i zakres korzystania Serwisu internetowego funkcjonującego na stronie internetowej pod adresem wojciech-smolarek.pl.
- Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej: Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną).
- Właścicielem, administratorem oraz operatorem Serwisu jest CA – Wojciech Smolarek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Complete Athlete – Wojciech Smolarek, ul. Bażantów 20A/5, 40-668 Katowice, NIP: 5492430185, REGON: 540217550 (dalej: Administrator lub Usługodawca). Kontakt z Administratorem: e-mail kontakt@wojciech-smolarek.pl lub tel.: +48 514 069 279.
- Kontakt z CA jest możliwy za pomocą:
- poczty elektronicznej – pod adresem: kontakt@wojciech-smolarek.pl;
- telefon: +48 514 069 279.
- W ramach wykonywanej działalności CA świadczy usługi opisane w niniejszym Regulaminie, które mogą być nabywane przez Klientów na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
- Przeglądanie zawartości Serwisu internetowego jest dobrowolne i nie wymaga rejestracji
- Użytkownik, korzystający z Serwisu internetowego zobowiązany jest do korzystania z niego zgodnie z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów i dóbr osobistych innych podmiotów.
- Użytkownik powinien korzystać z Serwisu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla CA.
- Zabronione jest dostarczanie przez Użytkownika treści bezprawnych oraz działanie polegające na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Serwisu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), prowadzenie na stronach internetowych Serwisu internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.
- Zabronione jest przez Użytkownika korzystanie z Serwisu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie określonych urządzeń lub oprogramowania.
- CA przysługują wyłączne autorskie prawa majątkowe, prawo do treści umieszczonych na stronie internetowej, w szczególności do zdjęć, grafik czy layout-u.
- Opracowane przez CA, w ramach świadczenia Usług, treści i materiały mają charakter indywidualny, stanowią utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie przewidzianej ww. ustawą.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do korzystania z Serwisu.
- Akceptując Regulamin, Użytkownik zawiera z CA umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przy użyciu Serwisu i w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługi świadczone będą w języku polskim. Język polski jest również językiem właściwym dla Regulaminu, Umowy oraz składanych oświadczeń.
- 2.
ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu internetowego:
- w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz niniejszym Regulaminem;
- w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego, w tym ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet;
- w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
- w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz operatora usługi dostępu do sieci Internet;
- z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich (w tym prawa do prywatności) i wszelkich innych przysługującym im praw.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z wszelkich informacji i materiałów udostępnionych za pośrednictwem Serwisu jedynie w zakresie dozwolonego użytku.
- Użytkownik korzysta z Serwisu internetowego dobrowolnie, na własną odpowiedzialność i powinien zapewnić możliwość poprawnego funkcjonowania Serwisu w zakresie, w jakim jest to zależne od Użytkownika.
- Korzystanie z Serwisu internetowego z użyciem fałszywych danych lub podszywanie się pod osobę trzecią jest prawnie zabronione, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej i karnej.
- Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić CA o każdym przypadku naruszenia praw w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego.
- W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes, Administrator może podjąć wszelkie działania przewidziane prawem, w tym ograniczyć możliwość korzystania przez Użytkownika z Serwisu świadczonych Usług.
- Korzystanie z Serwisu internetowego:
- jest możliwe po udzieleniu wszystkich niezbędnych zgód, oznaczonych jako niezbędne, dla korzystania z Serwisu lub Usług. Brak udzielenia ww. zgód uniemożliwia korzystanie z Serwisu internetowego lub Usług przez niego oferowanych.
- oznacza akceptację treści niniejszego Regulaminu przez Użytkownika. Akceptacja Regulaminu oznacza, że Użytkownik zapoznał się z jego treścią, rozumie ją i będzie go stosował. Ponadto oznacza, że Użytkownik zobowiązuje się przekazywać wyłącznie prawdziwe dane osobowe i informacje, jak również, że zobowiązuje się uiścić wymagane wynagrodzenie za korzystanie z Usług.
- 3.
WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
- W celu prawidłowego korzystania przez Klientów z Serwisu, niezbędne jest łącznie:
- połączenie z siecią Internet;
- posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;
- korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania, a ponadto akceptującej pliki typu cookies;
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- CA nie jest dostawcą usług transmisji danych. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Serwisu obciążają Użytkownika w ramach obowiązującej go taryfy zgodnie z umową, jaką Użytkownik zawarł ze swoim operatorem telekomunikacyjnym lub dostawcą usług internetowych. W tym zakresie CA nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat, jakie zostaną naliczone z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnych do działania, funkcjonowania i korzystania z Serwisu.
- Dla prawidłowego działania Serwisu zalecane są najnowsze wersje systemów Android lub iOS.
- CA informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.
- CA informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia CA zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.
- 4.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ CA
- CA ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- CA jest uprawniony w każdym czasie do zmiany funkcjonalności Serwisu internetowego, jak również ich rozszerzenia. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Serwis internetowy jest systemem podlegającym procesowi rozwoju technicznego i technologicznego, a CA dąży do jej ciągłego i systematycznego ulepszania, co wiąże się dokonywaniem jego aktualizacji i zmian oprogramowania.
- CA zapewnia ciągły dostęp do Serwisu internetowego, jednak zastrzega sobie prawo do stosowania przerw lub ograniczeń w ich funkcjonalności wskutek przyczyn technicznych. Ograniczenia lub przerwy techniczne mogą również wystąpić w systemach/aplikacjach, z których korzysta Serwis, co może skutkować czasową niedostępnością pewnych ofert lub brakiem możliwości dokonania rezerwacji czy zalogowania się. CA dołoży wszelkich starań, aby ograniczenia z korzystania z Serwisu czy przerwy techniczne trwały jak najkrócej.
- CA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niepoprawnego działania Serwisu oraz przerw w funkcjonowaniu, gdy do przerwy w działaniu doszło z przyczyn niezależnych od CA. CA dokłada wszelkich starań, by Serwis działał nieprzerwanie bezbłędnie i w sposób umożliwiający korzystanie z Usług w pełni.
- CA nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia lub przerwy techniczne w systemach teleinformatycznych, z których korzystają urządzenia mobilne Użytkowników, a które uniemożliwiają lub ograniczają użytkownikom korzystanie z Usług.
- CA nie ponosi odpowiedzialności za poprawność działania Serwisu w urządzeniu należącym do Użytkownika ani za jej brak.
- CA nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku użytkowania Serwisu internetowego w sposób niezgodny z przeznaczeniem i wbrew postanowieniom Regulaminu.
- CA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty bądź szkody poniesione przez Użytkownika bądź osobę trzecią w wyniku korzystania z Serwisu. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia, na które wpływ miał Użytkownik bądź osoba trzecia.
- 5.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG I PŁATNOŚCI ZA USŁUGI
- Użytkownicy mogą korzystać z następujących funkcji Serwisu:
- przeglądanie treści w Serwisie.
W ramach tej usługi Użytkownik może swobodnie zapoznawać się z treściami dostępnymi w Serwisie. Usługa jest bezpłatna.
- wysyłanie wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego.
W ramach tej usługi Użytkownik może wysyłać wiadomości do CA za pośrednictwem dostępnego w Serwisie formularza kontaktowego. Usługa jest bezpłatna.
- zakupić Usługę stacjonarną.
Usługa jest świadczona na warunkach wskazanych w Regulaminie oraz Serwisie. Usługa jest odpłatna.
- zakupić Usługę on-line.
Usługa jest świadczona na warunkach wskazanych w Regulaminie oraz Serwisie. Usługa jest odpłatna.
- Realizacja Usługi rozpocznie się po otrzymaniu przez CA pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez podmiot realizujący płatności – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności. Klient jest zobowiązany do zapłaty za zamówioną Usługę z góry.
- Ceny Usług dostępnych w Serwisie są wrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny, w tym należny podatek VAT.
- Płatność za wybrane Usługi odbywa się w następujący sposób:
- Gotówką (tylko Usługi Stacjonarne);
- BLIK na telefon – +48 514 069 279 (tylko Usługi Stacjonarne);
- Przelew na rachunek bankowy – 41 1090 1186 0000 0001 6049 1521 (wszystkie Usługi);
- Płatności za pośrednictwem operator płatności online (wszystkie Usługi).
- Warunki świadczenia usług płatności za pośrednictwem operatów płatności elektronicznej oraz BLIK określają operatorzy tych płatności.
- 6.
UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG
- CA oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie oferowanych przez siebie Usług.
- Nadrzędnym celem świadczenia Usług przez CA jest osiągnięcie z Klientem wspólnych celów oraz zamierzonych efektów. CA oraz Klient, oświadczają, że będą ze sobą współpracować w celu osiągnięcia tych celów oraz zamierzonych efektów współpracy.
- Klient rozpoczynając współpracę̨, zobowiązany jest posiadać́ zaświadczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia aktywności fizycznej wydane przez lekarza. Akceptując Regulamin oświadcza, że posiada owe zaświadczenie lub podejmuje treningi na własną odpowiedzialność.
- W celu zawarcia Umowy o świadczenie Usług stacjonarnych , Klient może również skontaktować się z CA za pośrednictwem formularza kontaktowego lub po przez wskazany w Serwisie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.
- W celu zawarcia Umowy o świadczenie Usług on-line, Klient powinien wykonać następujące czynności:
- wejść na stronę internetową Serwisu;
- wejść w zakładkę Usługi
- wybrać rodzaj Usługi
- w wyświetlającym się formularzu wpisać lub wybrać następujące dane:
- imię,
- nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności (zgoda na przetwarzanie danych osobowych) oraz akceptacji ich postanowień;
- kliknąć opcję „Kupuję i płacę”, a następnie dokonać zapłaty zgodnie z wybranym sposobem płatności, jeśli wykonanie usługi wiąże się z dokonaniem odpłatności za nią.
- Po zakupieniu Usługi on-line, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonania zakupienia Usługi na podany przez niego adres poczty elektronicznej.
- 7.
FORMULARZ
- Warunkiem rozpoczęcia współpracy w ramach Usług stacjonarnych jest złożenie wypełnionego i podpisanego własnoręcznie przez Klienta formularza, który zawiera jego dane osobowe oraz dane o stanie zdrowia.
- Formularz zawiera podstawowe dane Klienta oraz pytania dotyczące: jego stanu zdrowia, przebytych chorób, alergii pokarmowych, aktywności fizycznej, stale przyjmowanych leków oraz ewentualnie prośbę o przesłanie aktualnych wyników badań. Koszt wykonania badań zawsze obciąża Klienta. W zależności od wybranych Usług (stacjonarne lub online) Klient przekazuje bezpośrednio wypełniony Formularz do CA albo odsyła wypełniony Formularz Konsultacyjny na adres poczty elektronicznej CA.
- W przypadku odmowy wypełniania Formularza lub wykonania ewentualnych badań CA ma prawo zakończyć współpracę z Klientem, po uprzednim poproszeniu o ich wykonanie. O fakcie zakończenia współpracy, Klient zostanie poinformowany na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Maksymalny czas oczekiwania CA na przesłanie Formularza to 14 dni. Po bezskutecznym upływie wskazanego terminu Usługę ze strony CA uważa się za wykonaną.
- Brak wypełniania Formularza lub udzielenie niepełnych informacji, może spowodować, iż świadczenie Usług ze strony CA może okazać się niemożliwe lub utrudnione. W takim przypadku CA może odmówić udzielania świadczenia Usług kierując się dobrem Klienta, po uprzednim poproszeniu klienta o uzupełnieniu brakujących informacji. W takim przypadku Usługę ze strony CA uważa się za wykonaną. Klient w takim przypadku ma pełną świadomość tego że przygotowane zalecenia i program współpracy CA może okazać się nieskuteczne a osiągnięcie zakładanych celów współpracy z Klientem może okazać się niemożliwe.
- Niezależnie od powyższego warunkiem koniecznym do rozpoczęcia świadczenia Usług przez CA jest udzielenie zgody przez Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym danych wrażliwych dotyczących jego zdrowia. Brak przekazania takiej zgody powoduje, że świadczenie Usług nie może się rozpocząć. W takim przypadku Usługę ze strony CA uważa się za wykonaną.
- 8
USŁUGI STACJONARNE (Trening Personalny oraz Zabiegi Fizjoterapeutyczne)
- Usługi stacjonarne prowadzone są bezpośrednio przez właściciela CA – trenera personalnego / mgr fizjoterapii Wojciecha Smolarka.
- Warunkiem rozpoczęcia współpracy w ramach Usług stacjonarnych jest złożenie wypełnionego i podpisanego własnoręcznie przez Klienta formularza, który zawiera jego dane osobowe oraz dane o stanie zdrowia.
- Klient jest zobowiązany do poinformowania CA o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, stanie zdrowia, samopoczuciu, celem dopasowania rodzaju ćwiczeń́ oraz ich intensywności do stanu zdrowia Klienta. Klient przekazuje wskazane informacje przed rozpoczęciem wykonywania Usługi oraz na bieżąco, w trakcie trwania Usługi.
- Zaleca się̨, aby Klient zjadł pełnowartościowy posiłek najpóźniej godzinę przed spotkaniem. W przypadku wahań́ poziomu cukru we krwi (cukrzyca, zaburzenia gospodarki cukrowej/insulinowej) bądź́ omdleń́ zaleca się̨, aby na trening lub zabieg fizjoterapeutyczny zabierany był ze sobą̨ glukometr oraz słodkie przekąski (daktyle, żele dla cukrzyków itp.).
- W przypadku ujawnienia się̨ nietypowych dolegliwości Klienta podczas zajęć może on zostać́ poproszony o dodatkową konsultację lekarską. W szczególnych przypadkach treningi personalne lub zabiegi fizjoterapeutyczne mogą̨ zostać́ zawieszone do czasu postawienia przez lekarza diagnozy.
- Klient ma obowiązek stawiania się punktualnie na umówionych spotkaniach (trening personalny/zabieg fizjoterapeutyczny). Zalecane jest przybycie 15min wcześniej celem przygotowania się do spotkania.
- Terminy spotkań są̨ ustalane bezpośrednio z CA.
- Zajęcia w formie treningu personalnego trwają do 55 min.
- Zabiegi fizjoterapeutyczne trwają co do zasady do 30 min (chyba, że oferta na Serwisie stanowi inaczej lub indywidualne ustalenia z CA wydłuża czas zabiegu fizjoterapeutycznego) i mogą być wykonywane przy użyciu specjalistycznego sprzętu.
- CA oświadcza, że sprzęt użyty podczas treningu, w tym sprzęt specjalistyczny używany przy zabiegach fizjoterapeutycznych posiada wszelkie certyfikaty oraz dopuszczenia do bezpiecznego używania.
- Podczas treningów oraz zabiegów fizjoterapeutycznych obowiązuje Klienta strój sportowy, nieograniczający swobody ruchu oraz obuwie sportowe. Klient jest zobowiązany posiadać́ ze sobą̨ ręcznik treningowy oraz np. wodę̨ do uzupełniania płynów podczas zajęć.
- Spotkania odbywają się w klubie fitness/siłowni: Active Francuska (ul. Francuska 184, 40-507 Katowice). Klient zobowiązany jest do posiadania we własnym zakresie wykupionego wejścia na teren tego klubu fitness/siłowni.
- Zajęcia mozgą zostać́ odwołane bez żadnych konsekwencji przez obie strony z minimum 12 godzin wyprzedzeniem lub w innych losowych sytuacjach, rozpatrywanych indywidualnie.
- W przypadku kiedy Klient w czasie krótszym niż̇ 12 godziny nie poinformuje CA o odwołaniu spotkania przed umówionym terminem, spotkanie zostaje uznane przez trenera za przeprowadzone.
- W przypadku kiedy CA w czasie krótszym niż̇ 12 godziny nie poinformuje klienta o odwołaniu spotkania przed umówionym terminem, klient otrzymuje 1 spotkanie gratis.
- W przypadku spóźnienia się̨ Klienta na spotkanie, czas spóźnienia odliczony będzie od czasu trwania spotkania, wskazanego w ust. 7 i 8 powyżej.
- W przypadku spóźnienia się̨ CA, cena wykonania Usługi zostanie proporcjonalnie pomniejszona o czas spóźnienia.
- W przypadku niepojawienia się̨ Klienta na spotkaniu, Usługa zostają uznane za wykonaną przez CA.
- W przypadku niepojawienia się̨ w ogóle CA na spotkaniu Klient, w zależności od swojego wyboru, otrzymuje wykupioną Usługę gratis lub zwrot środków pieniężnych za wykupioną Usługę.
- 9.
USŁUGI ON-LINE
- Usługi on-line prowadzone są bezpośrednio przez właściciela CA – trenera personalnego / mgr fizjoterapii Wojciecha Smolarka.
- Usługi on-line dzielą się na:
- Konsultacje fizjoterapeutyczne,
- Konsultacje żywieniowe,
- Konsultacje treningowe,
- Konsultacje w zakresie suplementacji,
- Opracowanie planu treningowego,
- Opracowanie planu żywieniowego.
- CA udziela konsultacji „on-line”, czyli poprzez współpracę/komunikacje za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie, komunikatorów lub innych form porozumiewania się na odległość. Klient przyjmuje do wiadomości, że czas reakcji CA na zapytania, prośby lub wnioski Klienta może nie nastąpić niezwłocznie. Czas oczekiwania na odpowiedź ze strony CA może ulec wydłużeniu do 48 godzin. CA nie odpowiada na zapytania, prośby lub wnioski Klienta w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w okresie zaplanowanego przez CA urlopu, o którym Klient jest informowany z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym. W przypadku zapytania, prośby lub wnioski Klienta w okresie absencji CA, o której mowa w zdaniu poprzednim, odpowiedzi przez CA zostaną udzielone w niezwłocznie po upływie wskazanego okresu.
- CA w terminie 7 dni roboczych od wykupienia danej Usługi on-line oraz po przesłania Formularza (i ewentualnie wyników badań), opracowuje indywidualny plan dla Klienta z wybranego przez niego zakresu, mając na uwadze wskazane przez Klienta cele oraz oczekiwania. Wybranie indywidualnego planu dla Klienta może być poprzedzone indywidulaną bezpłatną konsultacją online (do 30 min), podczas której CA i Klient dokonają sprecyzowania stawianych sobie wspólnie celów, oczekiwań oraz pożądanych efektów współpracy.
- CA przedstawia na wstępie warunki i zasady współpracy w ramach wybranej Usługi on-line i przyjętego planu. Wynagrodzenie za Usługi on-line płatne jest na zasadach określonych w Regulaminie. Za zgodą CA płatność może być uregulowana przez Klienta w innym terminie lub ratach.
- Klient ma prawo do uzyskania pełnej informacji o przebiegu proponowanego planu żywieniowego/treningowego/suplementacyjnego.
- Trener prowadzi dokumentacje Klienta przez cały czas trwania Usługi on-line.
- Klient ma prawo do wglądu do dokumentacji sporządzonej przez CA.
- Klient ma obowiązek przestrzegać planu zaleconego przez CA. W przypadku nieprzestrzegania i niestosowania się do planu Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ryzyko z tym związane.
- Klient zobowiązany jest do udzielenia informacji CA odnośnie swojego stanu zdrowia, w tym także o złym samopoczuciu przed, w trakcie oraz po wykonywaniu treningów. Uczestnik jest zobowiązany do przedłożenia dokumentacji medycznej o swoim stanie zdrowia. Jeśli taka dokumentacja medyczna nie zostanie okazana do wglądu CA oznacza to jednoznacznie, że CA nie ma żadnych przeciwwskazań do prowadzenia aktywności zaleconej przez CA.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty za wybraną przez siebie Usługę on-line, nawet jeśli nie przystąpił do jej realizacji. Nie realizowanie planu wykonanego przez CA nie uprawnia Klienta do domagania się zwrotu wynagrodzenia w części lub całości.
- Termin początku współpracy pomiędzy CA a Klientem wyznacza dzień przesłania przez trenera planów na wskazany adres email czy też za pośrednictwem wybranych innych dróg komunikacji zdalnej.
- Klient ma prawo do przerwania realizowanego planu w ramach Usługi on-line w dowolnym terminie, jednoznacznie ponosząc wszelkie ryzyko związane z podjęciem takowej decyzji.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania CA o rezygnacji ze współpracy 5 dni przed jej zakończeniem. W innym wypadku współpraca jest automatycznie kontynuowana, co wiążę się z uiszczeniem takiej samej opłaty za Usługę on-line, jaka została zakupiona wcześniej.
- CA udziela Klientowi 30 dni gwarancji jakości Usługi on-line. Jeśli w tym czasie Klient wykonując polecenia CA (CA zobowiązany jest do wysyłania bez zbędnej zwłoki (nie dłużej niż 24 godziny od prośby/zalecenia CA) raportów, informacji, „screeshotów” z aplikacji żywieniowej, videoanaliz treningowych, itp.) nie uzyska żadnych pozytywnych efektów współpracy, to CA zwraca środki finansowe za wykonaną Usługę on-line.
- Plan przygotowany przez CA stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych CA w ramach Usługi on-line udziela Klientowi niewyłącznej licencji na czas trwania Usługi on-line. Klient nie może rozpowszechniać nikomu planu opracowanego przez CA i to w jakiejkolwiek formie. W wypadku rozpowszechniania planu innej osobie Klient zobowiązany jest zapłacić CA karę umowną w wysokości 5000,00 zł za każdy przypadek udostępniania planu. CA poza karą umowną może dochodzić odszkodowania uzupełniającego z tytułu szkody na zasadach ogólnych.
- 10.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 poniżej.
- W celu odstąpienia od Umowy Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta składa CA oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może poinformować CA o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie przewidzianej prawem, w szczególności może wysłać pisemne oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@wojciech-smolarek.pl
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może również złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak skorzystanie z formularza jest dowolne. Pouczenie o prawie do odstąpienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, w szczególności prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi/ przedsiębiorcy na prawach Konsumenta w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca (CA) wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta/ przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę (CA) utraci prawo odstąpienia od umowy (dotyczy wszystkich Usług on-line).
- 11.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE DOTYCZĄCE ŚWIADCZONYCH USŁUG
- CA jest zobowiązany świadczyć Usługi zgodnie z zawartą umową.
- Klient może zgłosić CA reklamację w szczególności w przypadku, niezgodności Usługi z umową, a także w przypadku, gdy działania podejmowane przez CA są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- W przypadku ujawnienia Niezgodności, Klient może zgłosić reklamację
- Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 5 ppkt. 1) Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta;
- adres poczty elektronicznej;
- numer Zamówienia;
- opis ujawnionej Niezgodności;
- żądanie w związku z ujawnioną Niezgodnością.
- Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało dane umożliwiające zidentyfikowanie zamówienia oraz informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia Niezgodności; określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia Niezgodności oraz podanie danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie ww. informacji przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Niepodanie danych określonych w ust. 5 powyżej w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.
- W przypadku wystąpienia ewentualnych braków uniemożliwiających prawidłowe rozpatrzenie reklamacji, CA zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- CA rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji za pomocą poczty elektronicznej.
- CA informuje Klienta będącego Konsumentem i Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji w tym po, rzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223.
- Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- 12.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
- Administratorem danych osobowych jest CA. Administrator nie powołał Inspektora Danych Osobowych.
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam przez Użytkowników danych CA oświadcza, iż opracował wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. CA kontroluje ich wykonywanie i stale sprawdza ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi, w tym w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym również w aktach wykonawczych do tych ustaw oraz w aktach prawa wspólnotowego.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie niniejszego Regulaminu, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1).
- Przetwarzane danych osobowych odbywa się w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym poprzez ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, oraz za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
- Każdy może skontaktować się z Administratorem. Dane Administratora danych osobowych oraz kontakt do niego znajdują w Regulaminie.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wzór zgody stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
- Przetwarzane danych osobowych odbywa się w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym poprzez ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, oraz za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
- Zakres przetwarzanych danych osobowych przez Administratora (1) dane zwykłe: imię, nazwisko, adres, numer PESEL, telefon, adres poczty elektronicznej, identyfikatorów rozmówcy komunikatora internetowego, numeru rachunku bankowego, numeru NIP i REGON) oraz (2) danych wrażliwych: o stanie zdrowie (stan fizyczny oraz psychiczny, na podstawie wywiadu z Formularza oraz wyników badań).
- Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań związanych z zawarciem samej Umowy, a w szczególności do:
- niezbędnym do wykonania umowy, której Klient jest stroną, na podstawie art. 6 ust.1lit.b RODO;
- niezbędnym do zawarcia umowy w oparciu o Państwa zainteresowanie ofertą, na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO;
- badania poziomu satysfakcji Klientów będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora i ustalania jakości obsługi, a także poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych przez nas Usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jako realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- oferowania Klientom usług jako realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w ramach marketingu bezpośredniego, w tym produktów i usług świadczonych przez podmioty z nami współpracujące (partnerów).
- Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe. Nie dotyczy to zgody marketingowej, która jest nieobowiązkowa.
- W przypadku danych przetwarzanych w celu niezbędnym do wykonania umowy, w której Klient jest stroną, informujemy, że będą one przetwarzane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z umową wynikające z przepisów kodeksu cywilnego i / lub prawa podatkowego, a także przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Dane przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług przetwarzamy do momentu, aż Klient zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu.
- Dane osobowe mogą być udostępniane naszym partnerom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi. Do Państwa danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), takie jak na przykład: firmy informatyczne, księgowe, audytorskie, kancelarie prawnicze. Podmiotom tym nie będą przekazywane dane wrażliwe (dane o stanie zdrowia). Administrator nie zamierza przekazywać żadnych danych osobowych Klientów do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- Każdy ma prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, otrzymania kopii danych, wniesienie sprzeciwu co do przetwarzania danych, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
- W oparciu o Twoje dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Klientów zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
- 13.
ZMIANA REGULAMINU
- CA może dokonać zmiany w Regulaminie w przypadku:
- zmiany przedmiotu działalności świadczonej przez CA;
- rozpoczęcia dostarczania przez CA nowych usług, zmiany i modyfikacji usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania;
- dokonania technicznej modyfikacji Serwisu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
- prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do aktualnego stanu prawnego.
- O zmianie Regulaminu Klienci zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji na stronie internetowej Serwisu, co najmniej 7 (siedem) dni przed dniem wejścia zmian w życie. W terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikom i Subskrybentom pocztą elektroniczną.
- W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy zawarte i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy i złożenia zamówienia przez Klienta.
- 14.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu są zawierane są w języku polskim.
- Prawem właściwym dla zawarcia Umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy CA a Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę CA.
- CA dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w Serwisu były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Serwisu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Serwisu.
- Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
- Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu na wojciech-smolarek.pl, pobrać regulamin oraz sporządzić jego wydruk.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2025r.